March 15, 2013

My most appreciation...

Greetings to all...

N3 hari ini masih berkisar dengan CINTA SAMBAL BELACAN yang berada di tempat pertama di senarai jualan Buku Prima....*;) winking



Top 10 Novel Buku Prima dari 04/03/2013 sehingga 10/03/2013

1) Cinta Sambal Belacan - Junie Octovian
2) Aduhai, Mat Skema! - Levis Delisya
3) Pengantin Ekspress - Pitteriah Abdullah
4) Andai Itu Takdirnya - Siti Rosmizah
5) Dia Hero Hatiku - Eina Afrina
6) I Love You Cikgu - Imanisa Riana
7) Cucur Bawang & Kopi 'O' - Hasrudi Jawawi
8) Hingga Ke Akhirnya - Siti Nur Dhuha
9) My Love Playgirl - Siti Nur Dhuha
10) Bisik-bisik Gelora - Fauziah Ashari

Tahniah kepada semua :)
Dan jangan lupa untuk layari http://www.bukuprima.com.my/ untuk mengetahui buku-buku keluaran terbaru dan yang sudah berada dipasaran!
 — 


Hehehe *:x lovestruck  senyum sampai telinga sepanjang hari bila dapat berita terkini. Alhamdulillah!

Si Adik yang mendapat BB1M pula sibuk mengajak ke MPH berdekatan, mana lagi kalau bukan di Setia City Mall? Masuk sahaja di entrancenya sudah terpandang dengan senarai novel terlaris minggu itu, maka si kakak cepat mengambil kesempatan merakamkan gambar senarai yang terpampang itu. Hehehe *O:-) angel aku tersenyum girang, dah rasa ringan je nak terbang.


Tersenarai diantara yang tersenarai  *:) happy


Aku menyandar lega. Okeylah tu...kalau dalam kelas agaknya aku ni dapat nombor 8...gitulah lebih kurang. Kemudian aku teringat semasa di dalam darjah satu berpuluh tahun dahulu, aku kegembiraan bila balik dari sekolah cepat aje memberitahu emak bahawa aku mendapat tempat ke 11 di dalam kelas. Emak tak kelihatan gembira langsung.

"Tak bagus ye mak?" aku tanya bila lihat wajah kecewa emak. First time kot? Masa tu mana sibuk ada Tadika bagai?

"Lain kali tak nak ada dua nombor satu tu," emak terangkan pada aku. "...orang nak yang nombor satu aje," tambah emak lagi.

Masa tu aku masih sengal lagi kot? Ada ke nak nombor satu? Dalam hatiku berkata...sikit aje tu!
Semenjak dari itu aku terus berusaha dan berusaha untuk berebut kedudukan di dalam kelas. Jika penggal satu aku mendapat tempat kedua, penggal kedua pula aku berjaya merebut tempat pertama dan begitulah seterusnya sehingga tamat sekolah rendah. While the rest is history... *:) happy

Seorang adik blogger yang terkenal SMSku untuk mengadakan GA di blognya dengan hadiah 5 buah novel CINTA SAMBAL BELACAN. Wah! Baiknya hati dia nak tolong promote novelku...TQ EQBALZACK!


Next Giveaway (minggu hadapan) daripada Novelis Junie Octovian iaitu 5 buah novel "CINTA SAMBAL BELACAN" & 10 pieces GENUINE SEAGLASS WIRE-CRAFT (WITH SILVER COATED-ARTISTIC WIRE) daripada http://ismiqbal.blogspot.com/.
cc. Junaidah Omar & Ixbarr Abdullah


Kepada sesiapa yang mahu menyertai GA dari blog Eqbalzack, jangan lupa sering menjenguk ke blog beliau bermula pada minggu hadapan. Minggu ni beliau hendak pergi bercuti setelah kepenatan memerah otak di persidangan di Bangkok yang disertainya.

Terima kasih kepada kalian yang telah sama melariskan jualan CINTA SAMBAL BELACAN. Semoga anda terhibur dengan kisah yang ku hidangkan. *B-) cool

Junie Octovian: Perfection can only be found in one man. His name was Muhammad (pbuh) and his life was the Quran.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...