November 5, 2011

Kamsahamnida/Thank You.....

Hi peeps! 


Demam K-Pop yang melanda sekarang ini mengheret aku sama. Tapi tidaklah sampai macam
remaja-remaja tu...sekadar ingin tahu dan sibuk sama juga menonton drama-dramanya yang 
ditayangkan di channel 391 itu. Ha...drama menarik terkini yang ku tonton adalah.... "He..who 
can't marry dan The Poseidon".


N3 kali ini ku bawa kalian ke Gag Concert segmen Thank You. Aku terlayan Gag Concert ni 
satu malam ketika tekun menulis. TV yang terpasang bercakap sendirian...si Adik yang tadi beria 
nak menonton dah terbongkang di sofa. Elok sampai segmen ini...aku terasa seronok bunyinya lalu 
aku yang berada di ruang makan memanjangkan leher mengintai.


Aku kemudian beralih duduk ke depan...menonton sendirian. Senyum sendiri dan gelak guling-guling 
juga sendiri. Mungkin Toby di kerusi urut yang sudah sama nyenyak tidurnya macam si Adik, sesekali 
menjeling melihatku. "Dah nyanyuk agaknya orang tua ni..." ~ begitu barangkali yang diucap si Toby 
dalam hati.


Tapi...ada aku kesah?  


Semenjak itu...aku jadi penonton tetap rancangan Gag Concert ini. Jom layan............









Terlangsung kalian telah menonton sama...aku ambil kesempatan ini untuk merakamkan ucapan
TERIMA KASIH yang tidak terhingga kepada kaum keluarga, sahabat handai dan teman-teman FB
yang aku hormati kerana memperingati hari ulangtahun ku baru-baru ini.

Junie Octovian: Semoga kalian juga dilimpahi rahmat Allah dan diberkati sepanjang masa.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...