February 25, 2013

Superpitch 2013...

Greetings to all...

Alhamdulillah...DIINTAI RINDU dan CINTA SAMBAL BELACAN telah dipilih untuk menyertai Superpitch 2013 yang bakal berlangsung pada 2hb Mac, 2013 di ......




Terpilih aje pun dah cukup banggalah bagi aku yang baru saja menceburkan diri di dalam bid.ang penulisan ini. Sampai di sana nanti, kalau ada rezeki, aku akan melompat kesukaan. Tetapi jika sebaliknya, aku terima dengan dada yang lapang dan menganggap Allah belum hendak memberikan rezeki lagi. Kena berfikiran positif dan cekalkan hati. *;) winking

Kata orang pun, belum dicuba belum tahu lagi, kan? Sekurang-kurangnya aku sudah berusaha dan menimba pengalaman di dalam bidang ini. Idea asal aku pun cuma mahu bila mati nanti dapat meninggalkan nama yang terpahat di buku, yang dapat ditinggalkan untuk anak cucu. Kiranya, aku sudah patut bersyukur kerana keinginanku itu sudah pun dimakbulkan. Terima kasih Ya Allah! *:x lovestruck

Jika diberi keizinan, aku mahu juga terus berjaya di dalam bidang yang ku lalui ini. In shaa Allah. Semoga usaha murniku ini akan diberkati olehNYA. Aamiin!

Junie Octovian: Work for a cause, not for applause. Live life to express, not to impress. Wallahualam. *:-B nerd






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...