September 23, 2011

Andai binatang ada FB..........

Salam Jumaat ... penghulu segala hari....


N3 hari ni saja nak share cerita yang tak logik dengan pengunjung blogku yang tak berapa kerat ni.
Aku kan penulis...menulis apa sahaja yang terlintas di fikiran...di depan mata untuk dijadikan bahan.

Semalam aku tumpang sekaki gelak guling-guling bila si Kakak membaca FBnya....mana tidaknya
aku baru je post N3 'Andai ia pandai berkata-kata......'

Tapi budak ni lagi kretip la...jom layan sat...........

"Kalau binatang pun ada FB, agak-agak apa status mereka?


Nyamuk: Baru lepas ronda rumah ke rumah...kenyang....burp...
               Alhamdulillah.......









Cicak: Isteriku tersepit pintu...........








Kucing Betina: Anak I yang ke 5 baru tanya siapa bapaknya.
                       I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya
                       siapa.













Ayam: Kawan2.....kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah digoreng....I luv U all.....jangan luper wat kenduri arwah untuk I ya?















Nyamuk: Siot!! Sekali drug addict gua hantam... gua
               positif HIV AIDs.......uwaaaaaaaaa!!









Kucing Jantan: Baru je add awek sebelah umah........keturunan Parsi beb!!!



                                                Babi:  Aku bengang betol la......die gi pijak taik kucing
                                                          tapi nama aku yang disebutnye........
                                                          Wei bro! len kali siasat dulu la.....sapa yang berak
                                                          kat depan umah kaw....tension2......




Junie Octovian: Gambar-gambar semua tu aku yang tambah untuk penyedap rasa. Anda ada
                         idea lebih menarik?



1 comment:

  1. hehe..tak sabarla nak tunggu novel ala-ala CSI ni..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...