June 4, 2011

School Reunion...

Assalamualaikum & morning to all........

Entry pagi ni nak cerita pasal geng sekolah yang baharu diketemukan di laman social ini dan berkobar-kobar untuk berjumpa. Aku tak layari laman fb ni dah lama juga la sejak melayan emak yang berada dengan ku
kali ini. Tapi aku aktif je di blog menulis segala bagai cerita yang berlaku.

Dia orang dah lama mengajak nak gather2 ni, tapi memasing tu payah nak dikumpulkan. Cuma masa
mula-mula tu sempat jumpa dua orang. Kami buat pertemuan di Giant seksyen 13 sebab Zaharah nak menghantar anaknya ke Rawang dan dia melalui Guthrie Expressway. Habsah pulak dari USJ je.

Class of 1977
Kali kedua...kami bertemu di The Mall selepas Pesta Buku Antarabangsa yang diadakan di PWTC
baru-baru ini.

Pergh....Zainah yang tomboy tu, sejak dah jadi emak orang ni lain sungguh. Mula-mula 
aku nak add dia di fb, siap belek dua tiga kali, betul ke Zainah yang ku kenal dulu.

Habsah yang bertugas di PPUM tu pun tak pernah pulak bersenggol bahu semasa aku ke sana.
Kalau tidak, tentu dia tak jadi kerja sebab nak meluahkan segala yang tersimpan sejak kami sama-
sama berpisah pada tahun 1977 dahulu.

Ex-school mate aku ajak buat reunion bulan Julai nanti dan tarikh akan diberitahu kemudian. Namun,
dengan rasa dukacitanya aku mengumumkan bahawa aku tidak dapat turut serta dengan rasminya 
kerana telah terbang ke Brisbane seperti mana yang telah dijadualkan.

Missing each & everyone of them...

History Society with
Mr Kua Ee Keok as the Teacher-in-charge

Anyways...walaupun aku tidak ada sama pada ketika reunion yang sangat diharapkan ini, aku doakan
agar cadangan dan harapan kalian untuk bergather2 tu berjalan lancar sebagaimana yang diharapkan. 
Jangan lupa pos gambar kat fb aku dan aku akan pos gambar aku dari Brisbane, InsyaAllah.

Junie Octovian: Sorry geng, aku tak mintak permission korang pun nak upload gambar kita masa
                        zaman Tok Adam ni. Tapi aku tak tag, so orang tak kenal pun siapa & siapa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...